|
特にありません。毎回の授業でレジュメを配布する。授業中に適時、指示する。 参考文献: Sarkar Arani, M.R.; Tomita,F.; Matoba,M.; Saito,E. and Lassegard, J.P.(2012). Teachers' Classroom-based Research: How it Impacts their Professional Development in Japan, Journal of Curriculum Perspectives, Australian Curriculum Studies Association, Vol.32, No.3, pp.25-36. Sarkar Arani, M. R., Fukaya, K. and Lassegard, J.P.(2010)Lesson Study as Professional Culture in Japanese Schools: An Historical Perspective on Elementary Classroom Practices, Japan Review, Vol.22, pp.171-200. 秋田 喜代美・キャサリン ルイス(2008)『授業の研究 教師の学習』明石書店。 サルカールアラニ・モハメッドレザ(2007)『国境を越えた日本の学校文化』国際日本文化研究センター。 Matoba M., Crawford, K., and Sarkar Arani,M.R. (eds.) (2006) Lesson Study: International Perspective on Policy and Practice, Beijing: Educational Science Publishing House.
|